any quote here///
If only I had wings so I can fly
I wanna be with you for all of time
My love for you will never die
If only you could here me shout your name
If only feel my love again
The stars in the sky will never be the same
If only you were here

.blog

Monday, June 28, 2010

谢谢你
Nick Vujicic
是你让我看到
没有什么是不可能
你让我相信什么是奇迹
你让我再没有借口

你说
The greater the struggle, the more glorious
我相信
幸福和快乐不是轻易得来的

你说
Do not be angry for what u do not have,
be thankful for what u have.
我相信
我珍惜我像在所拥有的一切的
其希望我能报纯得更久

你说
You will never know what u can achieve,
until u try.
我相信
没有尝试过
就不会知道自己会成功没有
就不会知道成功的滋味

你说
You will always get discouragement than encouragement.
我相信
失望总是比较多
但是
我更相信
encouragement的力量会比discouragement强

你说
faith = Fill Assurance In The Heart
我相信
当我的心相信
我就会有勇气去面对一切

你说
Taking a simple step to front,
then a simple step to front,
slowly and slowly,
you will walk far.
我相信
一步一步走
我可以到达终点的

你说
Change your obstacles to opportunity
我相信
一生当中
阻碍是难免的
但是
有些阻碍是会变成机会的
只要不退缩

你说
Everything is about today
我相信
人生中有三天
就是
昨天,今天,明天
昨天过去了,没什么能再去改变了
明天还没来,很多事是在预料之外的
而今天,就是我们能改变的
所以,我们要好好利用今天
创造更好的明天

谢谢你,nick
我会更懂得坚持


谢谢你,在我心的另一个人
让我更懂得什么是爱
或许,我们之间发生了问题
或许,解决不了
但是,我还是会坚持
我还是相信
或许很傻
但是,爱一个人
就是这样的
不是吗?