any quote here///
If only I had wings so I can fly
I wanna be with you for all of time
My love for you will never die
If only you could here me shout your name
If only feel my love again
The stars in the sky will never be the same
If only you were here

.blog

Tuesday, October 5, 2010

眼光

其实
发现自己真得很在意别人的眼光
造成每讲一句话
每发表一个意见
我都会小心翼翼
很多时候
害怕被人看不起
被人觉得其实自己没什么能干
我都会让自己安静
或许
我总觉得
不发表好过发表错了
让人看不起

我知道错了
要真正学会沟通
是要学会在大家面前发表
说话
讨论
给意见
这些都是要自己去学要自己去放下那旧的想法
要让自己进步
就要先不在意别人的眼光
坐我该做的事